Home »»game Warrior Orochi

game Warrior Orochi

Posted on 10:28 PM by Damar Yosa Aji

Serpent King Orochi jahat turun dari langit di atas. Menggunakan kekuatan duniawi untuk menghancurkan ruang dan waktu, Orochi menculik terkuat, askar paling bijaksana dan paling berani daripada Ancient China dan feudal Jepun dalam skim untuk menguji kekuatannya melawan pahlawan usia ini.


Sebahagian besar tentera yang besar dari dua tempoh yang akan menyerah pada kekuatan dari Orochi. Namun, askar tetap kuat dan bersedia untuk terus berjuang. Sekarang, pertarungan terbesar dalam sejarah yang akan terjadi.

Warriors Orochi ini menawarkan pendaftaran menakjubkan dari 77 karakter yang bisa dimainkan baik dari Dynasty Warriors dan Samurai Warriors waralaba, sedangkan empat tindakan-dikemas "crossover" menyingkap alur cerita kejadian di mana watak dari siri baik yang diadu melawan antara satu sama lain. baru permainan "Team Battle System" dan "Weapon Fusion" push Taktis Aksi ke tahap yang baru. Untuk pertama kalinya dalam Laman web Koei Aksi Permainan Java Taktis, pemain boleh membuat pasukan tag sendiri tiga orang. Pada setiap masa yang diberikan, satu askar akan terlibat dalam pertempuran, sementara dua lainnya adalah memulihkan diri, memulihkan mereka Life Meter dan Musou pengukur. Setiap watak dikumpulkan sesuai dengan kemampuan ofensif, dan dengan teknik bertarung baru, terserah kepada pemain untuk mencari kombinasi yang paling mematikan askar. "Weapon Fusion" membolehkan pemain menggabungkan atribut dari senjata yang berbeza untuk mendapatkan hasil yang lebih parah.
OS: Windows XP/Vista
Pentium 4 @ 1.6 GHz
Memory: 256 Mb
Hard Drive: 4 Gb free
Video Memory: 64 Mb
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Lokal(918MB)

page Number